Artikelen?

maandag 1 juli 2013

Maybelline Color Tattoo 24HR - review.


Cream oogschaduw, je ben er fan van, of niet. Ikzelf, vind het een heel mooi effect hebben. Deze week heb ik twee cream oogschaduw mono's gekocht van Maybelline. Ik heb de kleuren 05 en 35 gekozen om te reviewen. Al een beetje nieuwsgierig naar swatches en mijn mening? Klik dan op Meer Lezen!

Ik begin met de 05, genaamd Eternal Gold. De naam zegt het al, eeuwig prachtig goud.


Maar, er is nog iets anders wat eeuwig duurt...


...die stomme plakbandjes er zo mooi mogelijk afhalen!




Ik maakte het potje open en bekeek de goude glans. Wat een mooie kleur/ondertoon!
Lets swatch!




Top:

  • pigment;
  • kleur;
  • ondertoon;
  • gebruik;
  • materiaal;
  • verpakking.
Tip:
  • plakband :)
Zoals je leest, ben ik erg tevreden over dit product. Eens kijken hoe deze oogschaduw mij staat!


Persoonlijk, vind ik de kleur geweldig staan! In combinatie met iets onopvallende lippen, straal je!

Dan nu verder met de 35, genaamd On and on Bronze. 
Ook hier zegt de naam het al, Brons!



Vanaf de buitenkant kun je het kleurtje al zien...



...en ja hoor, ook deze kleur vind ik prachtig. Swatchen!




Ook hier vind ik het pigment, kleur, ondertoon, verpakking, gebruik en materiaal top!

De oogschaduw mono's kosten per stuk €9,99 bij de drogisterij. 
_______________________________________________________________________________

Ik ben dus helemaal enthousiast over deze kleuren. Ik vind ze ook leuk bij mij staan :).
Helemaal geslaagd dus.

''Welke kleur(en) is/zijn helemaal jou?''

xoxo,
Anna :).

1 opmerking:

Maartje zei

Die goude <3.<3 woooooow.