Artikelen?

zondag 30 juni 2013

Wat gebruik ík nou elke dag?


Welke gezichtproducten gebruik ik eigenlijk (bijna) elke dag? In mijn hoofd kon ik het niet 1,2,3.. opnoemen. Pas toen ik een kijkje ging nemen in de gezicht producten lade, kwam ik er achter hoeveel producten ik eigenlijk gebruik. Ben je benieuwd wat ik elke morgen aan gezichtproducten gebruik? Klik dan op Meer lezen!

Ik ga alles op volgorde zetten wat ik gebruik.


 Als eerste gebruik ik de foundation van Maybelline van de FitMe! lijn. Dit is in de drogisterijen verkrijgbaar in de lichtste kleur. Deze foundation breng ik aan op oneffenheden en eventuele puistjes, maar natuurlijk niet om mijn hele gezicht vervolgens te gaan plamuren!




De foundation breng ik aan met de foundationkwast van kruidvat: PRO: 04. Deze kwast is ideaal voor het egaal maken van de kleur.



Daarna, gebruik ik de The Eraser Eye concealer van Maybelline. Deze gebruik ik voor onder mijn ogen, ook om de rode vlekken rondom het oog te vervagen.



Vervolgens, gebruik ik de coverstick van Gosh. De gebruik ik net iets onder de rand van het laatste stuk van mijn onderste oogleden.



Maar, als ik even snel wil zijn op de vroege ochtend, gebruik ik geen coverstick, concealer of The Eye Eraser maar alleen de concealer van Sephora. 




Na de concealer ga ik verder met het shapen/contouren. Hiervoor gebruik ik een matte bronzer van Sephora. Soms, gebruik ik ook de bronzer van L'Oreal.



Onder de bronzer gebruik ik de Poeder, ook van de FitMe! lijn van Maybelline.


Als laatste, poeder ik alles af met de ''Translucent Loose Powder'' van Catrice.
_______________________________________________________________________________



Dit is alles was ik gebruik aan gezichtsproducten elke dag, maar ik hoor je al denken, ''En de blush dan?''. Blushes gebruik ik niet elke dag, vandaar dat hij ook niet in mijn standaard everyday Routine zit.

Ik hoop dat jullie het interessant vonden, 
xoxo,

Anna :).






2 opmerkingen:

Unknown zei

Je blog is echt super leuk en handig! heel toff om te lezen x

Anoniem zei

Nou die reactie hierboven is pas echt toff om te lezen!