Artikelen?

dinsdag 2 juli 2013

Mijn sephora liefde! + sephora favourites editie Suzanne

Hallo lieverds,



Aan de titel kunnen jullie al zien dat ik een grote voorliefde heb voor Sephora producten, maar jammer genoeg is de Sephora voor goed weg uit Nederland :"(.Ik kon hier wel om huilen! Mijn Sephora producten betekenen nu dan wel heel veel voor me. Ik review nu mijn favoriete Sephora producten en vertel in welke situatie ik ze gekocht en waarom ze dus zo speciaal zijn voor mij. Dus lees maar snel verder ;)

 Ik review vandaag een 4 delig kwastensetje, 2 oogschaduws, een poederfoundation, een loose powder en een lipbalsem.

Ik maak er een top 6 van. Dus we tellen af tot we bij mijn aller mooiste fijnste product uitkomen.

6.Mono- Lesson of seduction


Op nummer 8 staat voor mij 1 van de twee oogschaduw mono's. Deze is snoepjes roze en heet Lesson of seduction N89. De textuur is erg zacht, maar de pigmentatie iets minder. Deze glittert wel mooi.

Deze kocht ik samen met mijn moeder in de stad. Ik kan me herinneren dat dit een van mijn aller eerste make up was. Ik kocht hem samen met een roze nagellak ( die nu helaas uitgedroogd is). Ondanks dat ik deze dus al over en jaar heb werkt 'ie nog prima en dat vind ik dus wel erg goed.


6. De kwastenset
Poederkwast.

Foundation kwast.

kortharige oogschaduw kwast

Blend/oogschaduwkwast


Op 5 staat de kwastenset. De kwastjes voelen ontzettend zacht aan en ze zijn zo simpel en makkelijk. Dit zijn de beste kwastjes die ik ooit gehad heb! Ze zijn wel erg klein en ik heb liever iets langere kwastjes want daar heb je net iets meer grip op.

Deze kwastjes kreeg ik voor Kerstmis. Ik weet nog goed dat ik deze kwastjes al een tijdje wilde. Iedere keer als ik in de stad kwam wou ik ze kopen, Maar toen vond ik ze onder de kerstboom :)

4. Radiant loose powder- Universal ivory 01


Op 4 staat de loose powder. Dit is wel een heel apart dingetje. Het is eigenlijk een soort kwast met het poeder er al in. Dan zou je denken dat dat niet zo fijn doseert, maar dat valt reuze mee!! er komt altijd genoeg uit. wat ik minder vind aan dit product is dat de kwast zelf heel hard is. Het poeder doet overigens wel zijn werk heel goed!

Dit product heb ik niet gekocht in de winkel. Mijn moeder ruimde haar make up grondig op en ze gaf deze aan mij. Ik was en ben er nog steeds heel blij mee. Altijd handig moeders met te veel make up ;P


3. Lipbalsem- Nectar shine

Op drie staat de lipbalsem. Deze werkt verzorgend en ruikt en smaakt naar honing, hmmmmm.
Deze lipbalsem verzorgt mijn lippen wel erg goed en laat ook nog is een lekker glossy look achter.
Alleen de dosering is iets minder. Je moet niet te hard knijpen anders heb je een hele klodder lipbalsem.

Deze kocht ik zonder dat ik het door had, want hij zat in een surprise bag voor 10 euro. Die kon ik dus echt niet laten liggen en toen ik hem openmaakte en deze lipbalsem zag was ik meteen verliefd.


2 Mono- Carine


Deze mono is zo mooi! Hij heeft een onwijs mooie champagne kleur met hele mooie glinsters. voor deze oogschaduw kan ik haast geen nadelen verzinnen. Het is ook gewoon zo'n mooie basis kleur die je echt haast voor alle looks kan gebruiken.

Deze beauty kocht ik bij een 3 voor tien euro actie. Die hele Sephora winkel was een gekkenhuis! Al die mensen op een grote hoop bij de bakjes staan en graaien in die bakken. Gelukkig ben ik klein en kon ik me er makkelijk tussen wurmen en toen zag ik hem. Liefde op het eerste gezicht :P


1 mattifying foundation- Ivory 10


En hier is mijn nummer 1 dan. Deze poederfoundation werkt zo geweldig. Hij dekt echt heel goed en verstopt mijn poriƫn niet. Ik gebruik liever poederfoundation dan die vloeibare foundation dus is deze helemaal ideaal en dit is ook nog is het eerste product waarbij ik de pan heb bereikt!

Deze komt uit dezelfde 3 voor tien actie als de mono die op 2 staat. Dus eigenlijk precies hetzelfde veel mensen op een hoop graaiend in die bakjes en een hoop geduw en getrek, maar ondanks dat had ik er wel drie mooie producten bij ;)


Ik heb ook nog wat geswatched.


Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. 

Bye bye xx,

Suzanne

PS: welk product vinden jullie het leukst.






Geen opmerkingen: