Artikelen?

zondag 23 juni 2013

Yesterdaaaaay, koekies, enzo!

Hallo daar,

Gisteren had ik niks geschreven, maar daar had ik dan ook een reden voor. Ik had zo veel huiswerk! Aardrijkskunde, Duits, Nederlands én Wiskunde. Ik was daar dus druk druk druk mee bezig én ik had ook nog lekker lunch gemaakt, met mijn oma.

We hadden echt veel gemaakt, zoals; koekjes, sandwiches en mozzerella tomaat spiesjes.

KOEKJEEEES.

Komkommer en kruidenkaas, lekker!

Eiersalade, yumyum!

Parmaham.

Eindresultaat!
Na al dat lekkere eten moest ik 2 uurtjes werken. Het was weer super gezellig. Er kwamen veel mensen dingen vragen en dan is het altijd zo leuk om ze te helpen.

Ondertussen waren mijn ouders de hele dag naar België geweest, om ''Mierengif''' te halen... en omdat we daar gewoond hebben hadden ze ook meteen wat boodschapjes gedaan. Toen ze thuis kwamen waren ze te moe om te koken en oma en ik hadden daar ook niet meer zo veel zin in. dus besloten we opeens uit eten te gaan :D. We gingen naar de ''Boathouse''. Oh, wat een lekker eten hebben ze daar! Mijn toetje was wel zo schattig dat ik er wel even een foto van moest maken.
HMMMM AMERICAN CHESECAKE!

Gisteren was dus een hele drukke dag voor mij, maar wel een hele leuke dag (ondanks al dat huiswerk).
Wat lijkt jullie het lekkerste broodje dat ik heb gemaakt. Ik vond die met kruidenkaas het lekkerste.

Nou ik ga weer doei doei,

oxox Suzanne




2 opmerkingen:

bianca zei

ik krijg er honger van.

Mariske zei

Mooie vleesflapjes!