Artikelen?

zondag 23 juni 2013

Review time :D Essence ticket to paradise haarmascara

Hallo lieve lezers,

Ik liep laatst in de Kruidvat en ik zag me daar toch iets cools. Mascara voor in je haar :O. Ik kon het niet laten en heb ze mee genomen en omdat ik dit weekend de blog bij moet houden dacht ik meteen ik schrijf een review voor jullie.
Om te beginnen is haarmascara mascara die je in je haar kan smeren. Ik zocht al lang naar dit product omdat het me zo leuk leek en omdat ik wel van kleurtjes in me haar houd. Deze haarmascara van Essence is van de limited edition ticket to paradise. Ze komen in Turquoise en Paars en ik nam ze beide mee.

Het aanbrengen is niet moeilijk. Je smeert het gewoon net als mascara in een klein plukje haar alleen je moet iets harder drukken.

Even aanbrengen
Het maakt wel echt een grote kliederboel. Mijn handen waar volledig paars en blauw na het aanbrengen.
Jakkie bah


Het paarse plukje is na 3 lagen eindelijk goed paars.

Het blauwe plukje was wel na een dikke laag goed.


Toen liet ik het even drogen, want het was een erg modderige substantie. Ik hoopte dus dat als het ik het na het drogen zou kammen het iets minder kleverig zou worden, maar dat was één dikke teleurstelling. Mijn haar voelde heel vies en vettig aan en de kleuren gaven vreselijk af aan mijn borstel.Het borstelen zelf ging ook hartstikke moeilijk ik kreeg het er haast niet doorheen. 
Beetje jammer

De kleuren waren meteen ook een stuk minder fel. Dat vind ik jammer! Ik had er echt meer van verwacht, maar als je gewoon een klein plukje doet zal het misschien minder erg zijn.

Dit product is leuk verzonnen, maar niet voor mij! 

Alles op een rij:

MERK: Essence limited edition "ticket to paradise"
PRIJS: 2.99 per stuk
POSITIEF: Leuk product om een dagje mee te kliederen, Ziet er wel leuk uit.
NEGATIEF: Vettige substantie, Geeft af, Moeilijk uitkambaar.

Doei,

xx Suzanne
 






1 opmerking:

bianca zei

cool, ga er ook een kopen.