Artikelen?

dinsdag 25 juni 2013

Low budget look!!

Hallo ;),


Vind jij make up te vaak duur of wil je er gewoon niet zoveel geld aan uitgeven. Dan is er altijd low budget make up. Veel mensen denken helaas dat low budget make up vaak niet geweldig goed is, maar dat valt hartstikke mee. Ik creƫerde speciaal voor jullie een low budget look, maar dat is niet alles! ik moest onder de tien euro blijven en dat is me gewoon gelukt :D (met een hoop moeite dan)
Ik kocht voor deze look een oogschaduw palette van Miss Sporty. deze bevat vier mooie bruin tinten voor een natural look, Een mascara van Essence en een lipstick van essence. samen koste het precies tien euro.

De oogschaduw van Miss Sporty is heel zacht in textuur en heeft erg mooi pigment. Ik bracht hem makkelijk aan maar er viel wel steeds poeder van me kwast onder me ogen.


De mascara van Essence vind ik ook wel erg fijn. Het borsteltje is niet van haartjes en is niet klonterig. Dat is wel een dik pluspunt. Het borsteltje is wel erg klein dat vind ik wel jammer, maar verder is hij handig in gebruik en heb ik er denk ik wel weer een favoriet bij.




De lippenstift van essence voelt erg zacht aan en ik vind dit een schattig kleurtje. Hij blijft niet super lang zitten, maar dat is ook niet erg. Ik vind deze lippenstift wel echt een topper!





Ik heb uiteraard ook wat swatches gemaakt.


Ik vind de kleuren goed gepigmenteerd en al zeker die witte kleur. De lippenstift is echt mijn favoriet. Hij is zo schattig! En de mascara is ook niet mis. hier het resultaat.

Zo zie je maar weer er is niks mis met Low budget make up!

Even alles op een rijtje.

MASCARA-Maximum length
Merk: Essence
Prijs: 2,99
Positief: Klont niet, Ik merk het verschil dat 'ie maakt.
Negatief: Klein borsteltje.

OOGSCHADUW-Cat's eye palette-004 Mineral earth
Merk: Miss Sporty
Prijs: 4,99
Positief: Fijne textuur, Veel pigment, Leuke verpakking
Negatief: Veel fallout.

LIPPENSTIFT-Naamloos(tot zover ik weet)

Merk: Essence
Prijs: 1.99
Positief: Onwijs lief kleurtje, Voelt lekker aan op mijn lippen, Goede pigmentatie.
Negatief: ??

Welk product vonden jullie het leukst?

Cheerios,

Suzanne

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooooh echt mooi gedaan ik wil wel de lippenstift

denise zei

Ik vind het een geweldige tip. Maar ik kan nergens die lippestift vinden

Anoniem zei

doen julie ook liefdes vragen?
want ik heb een vraag... als je een chrush op iemand hebt en je gaat diegene volgend schooljaar bijna niet meer zien, wat moet je dan doen?

Anoniem zei

Ik zou dr gewoon voor gaan en hopelijk vind hij jouw ook leuk ;)

suzanne zei

Hey Anoniem,

Als ik jou was zou ik mijn kans grijpen. Je hebt kans dat hij ja zegt. Als hij nee zegt kun je daar helaas niks aan doen, maar wees gerust er komt vast wel weer een nieuwe leuke boy in je volgende schooljaar ;) x

Anoniem zei

werkt die mascara ook voor bilhaar?