Artikelen?

vrijdag 21 juni 2013

Even voorstellen :D

Heeeeeey :),



Ik ben dus Suzanne. Ik ben hier om jullie te trakteren op leuke blogs in het weekend omdat Anna op kamp gaat :( dus laten we even beginnen met voorstellen. Lees dus maar snel verder ;).


Ik ben dus Suzanne. Ik ben 15 jaar en ik neem het weekend even over. Ik heb een grote passie voor beauty en fashion. Mijn hobby's zijn tekenen, schilderen, paardrijden , make up en zingen. Ik zit dan ook op zangles.
Ik zit dus ook strak in mijn planning, want ik werk ook nog eens bij Albert Heijn.

Mijn favoriete dier is deze kat :P (en de paardjes op mijn manege).


En mijn favoriete eten is, natuurlijk:



Mijn beste vriendin is Anna. We kennen elkaar van school.

OPPA GANGNAM STYLE.
Haha, bij gym zijn we altijd wel een beetje gek bezig. 

Maar goed. Ik kom hier dus even het weekend op stelten zetten ;). Ik zit alleen nog te twijfelen wat ik zal schrijven voor jullie. Ik twijfel tussen een review of een tutorial. Jullie mogen ook in de comments zetten wat jullie het liefst willen zien morgen.

Als jullie nog meer willen te weten komen over mij en wat ik allemaal doe dan moet je je vraag in de comments zetten.

In ieder geval lieve lezers. TOT MORGEN <3,

xoxo Suzanne.


5 opmerkingen:

Anoniem zei

je moet een review doen !!

Anoniem zei

TUTORIAL!!!!!!!!

Anoniem zei

review!!!!!!

Anoniem zei

ik vind een review opzich leuker.. ik ben namelijk een sukkel in make up en kan die tutorials nooit na doen Xd

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.